Handleiding: Wachtwoord Resetten voor SEMS Portal

Als u problemen ondervindt met het opvragen van uw wachtwoord voor het SEMS Portal monitoringssysteem, bent u op de juiste plek.
Wij begrijpen hoe belangrijk het is om ononderbroken toegang te hebben tot de monitoring van uw zonnestroominstallatie.
Daarom hebben we deze handleiding gemaakt om u te helpen bij het eenvoudig en veilig herstellen van uw toegang tot het SEMS Portal monitoringssysteem.
Volg de stap-voor-stap instructies hieronder om zo snel mogelijk weer volledig inzicht te krijgen in de prestaties van uw zonnestroomsysteem.

In de webbrowser:

  1. Ga naar de website: Open uw webbrowser en ga naar de SEMS Portal website semsportal.com.
  2. Loginpagina: Klik op de “Log In” knop aan de bovenkant van de pagina.
  3. Wachtwoord vergeten: Klik op de link “Heeft u het wachtwoord vergeten?” of “Forgot password” die zich onder het wachtwoordveld bevindt.
  4. E-mail en identificatiecode invullen: Vul het e-mailadres in waarmee u zich heeft geregistreerd en voer de identificatiecode in. Klik daarna op “Indienen” of “Submit”.
  5. E-mail controle: Controleer uw inbox voor een e-mail van SEMS Portal. Klik op de link in deze e-mail.
  6. Wachtwoord resetten: Kies een nieuw wachtwoord en bevestig dit. Klik daarna op “Opslaan”.
  7. Inloggen: U kunt nu inloggen met uw nieuwe wachtwoord.

In de “SEMS Portal” app:

  1. App openen: Open de SEMS Portal app op uw smartphone.
  2. Naar login scherm: Als u al ingelogd bent, log dan eerst uit. U komt dan op het inlogscherm.
  3. Wachtwoord vergeten: Tik op “Heeft u het wachtwoord vergeten?”.
  4. E-mail en identificatiecode invullen: Voer uw geregistreerde e-mailadres en de identificatiecode in. Tik daarna op “Indienen” of “Submit”.
  5. E-mail controle: Check uw e-mail voor een link om uw wachtwoord te resetten.
  6. Wachtwoord resetten: Volg de instructies in de e-mail om een nieuw wachtwoord te kiezen.
  7. Inloggen: Ga terug naar de app en log in met uw nieuwe wachtwoord.